Rozdział 33 "O co chodzi..?"

Ludmiła
-Możemy już tego nie ukrywać?-zapytał..
-Skoro nie możesz... 
-No nie mogę..
-Dobrze, Fede.-pocałowałam go w policzek i poszliśmy na spacer. 
Violetta (Następny Dzień)
Wstałam dzisiaj rano około godziny 7. Lekcje w Studio miałam dopiero na 10, więc umówiłam się wcześniej z Leonem na koktajl do Resto. 
(Dwie godziny później- Resto)
-Cześć, Leon.-już tam na mnie czekał.
-Hej.-uśmiechnął się.
-Jak się czujesz?-zapytałam.
-Całkiem okej. Mogę już wrócić do Studia. A Ty nadal mieszkasz u Angie?
-Tak, cały czas, ale mój tata szuka jakiegoś mieszkania. 
-Wiesz, że jakbyś chciała, możesz z tatą zamieszkać u mnie? 
-Wiem, dziękuję Ci za to. 
-Nie dziękuj.-wziął mnie za rękę.-Mówiłem już, jak bardzo Cię kocham?
-Oczywiście, ale ja Ciebie mocniej.-spojrzałam mu w oczy, a on mnie pocałował.
Angie
Wczoraj spędziłam świetny dzień z Germanem. Cieszę się, że mieszka u mnie razem z Violettą. German zszedł na dół, na śniadanie.
-Dzień Dobry, Angie.-uśmiechnął się.
-Cześć. Zrobiłam śniadanie-byłam z siebie bardzo dumna.
-Na pewno bardzo nie dobre.-zaśmiał się i usiadł przy stole.
-Jak nie dobre, to nie jedz.-zabrałam mu śniadanie z przed nosa.
-Ale wiesz, wolę jednak najpierw spróbować.-uśmiechnął się.
-Muszę iść do Studia.
-Odwiozę Cię.
-Dobrze, czekam w samochodzie.-wyszłam z domu.

(To nie jest dom Germana, tylko Angie) 
Violetta (w Studio)
Pablo zwołał jakieś zebranie. Wszyscy czekamy w sali, a tylko jego jeszcze nie ma, i Antonia. Pablo przyszedł i powiedział kilka słów wprowadzenia.
-Dzieciaki-zaczął-Mamy dla Was niesamowitą niespodziankę. Przyjechał do nas z samej Hiszpanii... Powitajcie gorąco naszego gościa z wymiany Youmix'u... Felipe!
Wtedy do sali wszedł ciemny blondyn z niebieskimi oczami.

Pablo zostawił nas, żebyśmy się z nim zapoznali.
Zaśpiewaliśmy "Friends thill' the end"

Marco
Nie rozumiem Fran, dlaczego nie wierzy mi, że między mną, a Camilą nic nie ma. To ona mnie pocałowała. 
Violetta
-Violetta, Violetta.-krzyczał Marotti.
-Tak, Marotti?
-Musisz mi pomóc.-lamentował.
-O co chodzi?
-Chodzi o Felipe, odwołali jego rezerwację w hotelu i, mogłabyś go przyjąć do swojego domu?
-Emm... Wiesz, ja teraz mieszkam u Angie, bo w moim domu był pożar...
-Świetnie! W takim razie może zamieszkać tam z Tobą.-chciałam mu się wtrącić, ale nie dał mi dojść do słowa.-Felipe!-zawołał go.
-Marotti, ja jeszcze nie zapytałam..-przerwał mi.
-Felipe, zamieszkasz u cioci Violetty.-mówił.-A tak w ogóle poznajcie się.-poszedł sobie.
-Wiesz, Felipe... Mój tata i ciocia jeszcze nic nie wiedzą, więc gdyby tak się zdarzyło, że no wiesz.. Przyszlibyśmy tam i wyrzuciliby Cię z domu to..-uprzedzałam nowo poznanego kolegę.
-Nie ma sprawy!-powiedział szczęśliwy.
-Tak, serio?
-Aha.-kontynuował.
-To chodźmy.-poszliśmy do domu Angie. 
Francesca
Co ten Marco sobie w ogóle wyobraża?! Pisze mi sms-y typu :
Francesca, to ona mnie pocałowała, wybacz mi.
albo:
Poza tym to Ty całowałaś się z Diego.
ewentualnie:
Proszę Cię, spotkajmy się dzisiaj w parku.
Czy on nie rozumie, że nie chcę go widzieć?! Ale nie, on mnie już nie obchodzi, będę usuwać wszystkie sms-y i nie będę odbierać telefonu, w końcu przestanie dzwonić.

Violetta
-To tutaj jest dom Angie.-przyszliśmy.
-Bardzo ładna uliczka.-rozglądał się.
-Chodź.-otworzyłam drzwi.
-Witaj Violu.-powiedziała Angie, która była w holu.
-To jest Felipe.-pokazałam na niego.-To jest Angie.-pokazałam na nią.
-To Ty jesteś tym nowym uczniem Studia?
-T..-zaczął mówić, a ja mu przerwałam.
-Tak, tak, ale to nie w tym momencie ważne.. Nie ma gdzie się zatrzymać i Marotti chciał, żeby zamieszkał u mnie w domu, a doskonale wiesz Angie, co się stało, dlatego pomyślałam, że mógłby tutaj zamieszkać...-powiedziałam szybko.
-...
____________________________________________
Czy Angie się zgodzi? :D

KTOŚ CZYTA JESZCZE TEN CHŁAM? 

`~ Mia♥ 

4 komentarze:

  1. Ja czytam!
    Misza darling no ładny ten Twój "chłam" :*
    Felipe... no ładnie, ładnie ... :x
    Wiesz czemu tak piszę, więc myślę, że nie będziesz miała pretensji :*
    Ech... no ślicznie piszesz c: Co ja mogę powiedzieć? ; )
    Pisz dalej !
    SALUDOS ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy